Katalog Activity Promo Tupperware Mei 2021

Promo Tupperware Februari 2018 - Promo katalog pada bulan ini telah mengambil tema Journey of Love. Dalam promo di, Tupperware menyediakan banyak pakej yang boleh dibeli dengan snagit diskaun yang menarik. Di samping itu, jenis produk yang boleh didapati lebih dipelbagaikan supaya ia boleh melengkapkan keperluan rumah perlu.

Bagi anda yang mencari Promo Tupperware Mei 2021 dispenser air minuman di gelas yang sama, boleh memilih pakej yang dibanderol persidangan Pertama Rp 280.000 selepas diskaun. Dalam satu set yang terdiri daripada dispenser air saiz sederhana yang minum, ditambah pula dengan empat cawan plastik. Keluarnya berwarna-warni dan agak menarik apabila dihidangkan di meja makan.

Promo Tupperware Mei 2021



Selain itu terdapat pakej Promo Tupperware Mei 2021 dengan harga yang sebesar Rp 230.000 selepas diskaun. Pakej ini menawarkan empat gelas dan empat ruang makan yang kecil. Jika anda memerlukan hamper plastik cantik boleh memilih pakej Jangan Jealous yang dijual Rp Rp 287.000 selepas diskaun. Bakul mempunyai tiga perkiraan.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel